Vi på Varmkusten är stolta över att ha fått utmärkelsen “Rekommenderat företag 3 år i rad” på Reco.se!
Men kan man verkligen lita på dessa omdömen? I dagens digitala värld har det tråkigt nog förekommit att oärliga företagare försökt manipulera omdömessajter till sin egen fördel. Därför vill vi här klargöra hur vårt samarbete med Reco ser ut så att du som kund ska kunna känna dig trygg med att våra omdömen är genuina.
Hur funkar Reco?
När vi skickar ut en faktura, skickar Reco en inbjudan till kunden att dela med sig av sin upplevelse. Och här kommer det viktiga: vi kan inte välja och vraka vilka kunder som får den inbjudan. Alla får chansen att säga sitt, oavsett om de är nöjda eller inte. Det är viktigt för oss att du vet att omdömena du ser om oss är ärliga och äkta.
Du kan se att omdömet är insamlat på detta sätt när det står att omdömet kommer från en verifierad kund.
Reco vill lyfta fram företag som vågar vara transparanta på detta sätt och därför har de infört ett trovärdighetsbetyg. Detta betyg baseras på hur stor andel av kunderna som inbjuds att lämna ett omdöme och hur stor insyn Reco själva har i detta. Då Reco har full insyn och inbjudan att lämna omdöme skickas till alla kunder vi har e-post eller mobiltelefonnummer till, har vi fått högsta betyg vad gäller “Trovärdighet”. Du kan läsa mer om hur detta fungerar på Recos webbplats.
Betyder detta att du som kund kommer att bombarderas med förfrågningar om att lämna omdömen om oss? Absolut inte. När Reco skickar en förfrågan till en kund, blir den e-postadressen undantagen från fler inbjudningar i ett helt år. Med andra ord, bara en förfrågan per kund och år.
Du kan lita på Varmkusten!
Reco har verkligen lagt ned mycket arbete för att se till att omdömena på deras plattform är äkta. De har gjort stora framsteg och deras engagemang för att kontinuerligt höja trovärdigheten imponerar på oss.
Vi är oerhört glada och stolta över att vara en del av en plattform som värderar ärlighet och transparens så högt. Tillsammans med Reco hoppas vi kunna fortsätta bygga förtroende och skapa ännu starkare band med våra kunder. För i slutändan handlar det om att erbjuda en tjänst som ni kan lita på, varje gång.